Getting My سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده To Work

Wiki Article

روی شمش برند شرکت سازنده، مجوز و سال ساخت، عیار و وزن شمش حک می‌شود.

طلای آب شده اجرت و کارمزدی بابت آن پرداخت نمی‌شود و از طرفی هم مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد و سود بیشتری نسبت به مصنوعات طلا را نصیب سرمایه‌گذار خود می‌کند.

قبل از ورود به بحث پیشنهاد ما این است چنانچه نسبت به مزایای خرید طلا آشنایی چندانی ندارید، حتما مطلب «چرا نمی‌توان از سود سرمایه‌گذاری در طلا گذشت!

مزایای فراوان طلای آب شده آن را گزینه‌ای جذاب برای خرید تبدیل کرده و موجب شده است که افراد زیادی به سراغ آن بروند.

اما اگر انتخاب شما طلای آب شده باشد، باید بدانید که اگر از منبع درستی خریداری نکنید، امکان کلاهبرداری در معاملات آب شده زیاد است، اما به‌هرحال طلای آب شده اجرت ندارد و می‌توانید با مبالغ بسیار کم نیز آن را تهیه کنید.

سلام و وقت به خیر. برای عیار سنجی طلای آب شده می‌توانید انگ آن را استعلام کنید. از این بخش استفاده نمایید: استعلام کد انگ طلا

دسته ‌اول طلاهایی هستند که سالم و کم کارکرد بوده و به‌عنوان طلای دست‌دوم در ویترین قرار می‌گیرند و مجددا به فروش می‌رسند.

صفحه اصلی > سکه : سکه یا طلای آب شده: کدام برای سرمایه گذاری مناسب‌تر است؟

زمان انتخاب میان دو گزینه اینکه طلای آب شده بخریم یا سکه؟ پیشنهاد می‌شود طلای آب شده را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: حباب سکه چیست؟ با مثال نکته قابل توجه دیگر این است که نمی‌توان با هر میزان سرمایه، سکه پس ‌انداز کرد. به‌عنوان مثال، اگر قصد داشته باشیم۵ میلیون تومان از سرمایه خود را به سکه تبدیل کنیم، نمی‌توانیم از بازار با این میزان سکه بخریم یا اگر بخواهیم تنها ۵ میلیون تومان از سکه‌هایمان را نقد کنیم، امکان آن وجود ندارد.

نکته‌ای که در رابطه با شمش مهم است ارتباط مستقیم عیار آن با ارزش آن است. اگر دوستدارید با شمش طلا بیشتر آشنا شوید، این نوشته را بخوانید: هر آنچه website باید درباره شمش طلا بدانید

همین ترس از شکست باعث می‌شود بعد از اولین ضرر از بازار خارج شوند و همین یعنی ضرر در ضرر! اما باید بدانیم بازار سکه با سایر بازارهای مالی متفاوت است.

طلای آب شده و شمش هردو برای خرید و سرمایه گذاری مناسب هستند؛ انتخاب از بین این دو بستگی به شرایط و ترجیح شما دارد؛ اما برای انتخاب به این نکات دقت کنید:

بعد از آزمایش، شناسنامه‌ یا رسیدی برای قطعه طلا صادر خواهد شد که روی آن وزن، نام آزمایشگاه، تاریخ آزمایش و یک کد نوشته شده است. شماره این رسید روی طلای آبشده درج می‌شود که به آن انگ می‌گویند. شما می‌توانید در هنگام خرید طلای آبشده انگ آن را برای استعلام از فروشنده درخواست کنید.

Report this wiki page